To MaLe MaN BooDi ViDeO-ReZaYa & ArMin 2@fm

سلام به همه ی دوستای گلم.خوبید؟چه خبر؟  

بنا به درخواست یکی از عزیزان کلیپ زیبای تو مال من بودی از امیر رضایا و آرمین۲afm 

 

 


DoWnlouD


        ی
نظرات 3 + ارسال نظر
parisa جمعه 14 فروردین 1388 ساعت 16:54

من شنیدم رضایا و حسین تهی تو دبی برای سیزده بدر کنسرت داشتن
میشه خواهش کنم اگه عکسی از این کنسرت به دستت رسید حتما بذاری
یک خواهش دیگه هم داشتم میشه چند تا عکس جدید جدید از رضایا بذاری

parisa جمعه 14 فروردین 1388 ساعت 17:02

من شنیدم رضایا وحسین تهی واسه سیزده بدر تو دبی کنسرت داشتن میشه خواهش کنم اگه عکسی از این کنسرت به دستت رسید حتما بذاری
یک خواهش دیگه هم داشتم میشه چند تا عکس جدید جدید از رضایا بذاری

امیر یکشنبه 16 فروردین 1388 ساعت 15:41

سلام.ببخشید که دیر اومدم واسه ی تشکر آخه مشغول بودم.تنها مشکل اینه که اصلا نمیشه رو گزینه ی دانلود کلیک کرد!اگه درستش کنی ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد