Rezaya Live in Dubai

عکسهای بعد از اجرا کنسرت بزرگ و با کیفیت(Dubai)  رضایا . Dynamic با همراهی فرشاد رپفا  که در این کنسرت رضایا کاملا متفاوت ظاهر شد همراه با گروه نوازنده  که اجرا آهنگها کاملا متفاوت بود ویدیو اجرا  آهنگ تو مال من بودی رو براتون  آماده کردم که تفاوت اجرا رو کاملا حس میکنید پیشنهاد میکنم از دست ندید. فیلمهای دیگه بعد از ادیت نهایی در اختیارتون قرار خواهد گرفت.



Save Target As

Ax : 1   2   3   4

Download  Live Show :   WMV    3GP

Rezya

همانطور که قولشو داده بودم فیلمهای کنسرت 21 سپتامبر در دبی که مربوط به اجرای بسیار زیبا رضایا که آهنگ های حالگیری . با تو . 2راهی  . دیوونه . غیره مستقیم و نازنین که یکی از بهترین اجراها بود  میخونه +  چند عکس از رضایا پیشنهاد میکنم از دست ندید.



Save Target As

Rezaya Pic's

Rezaya Live Show

Nazanin   Wmv   3GP

Ba To & Divoone  Wmv   3GP

HalGiri & 2Rahi   Wmv    3GP

Gheyre Mostaghim   Wmv   3GP