Rezaya Live in Dubai ~ 13 bedar

فیلم های اجرای رضایا در کنسرت بزرگ 13 بدر در دبی که واقعا فوق العادست و ترکوند برنامرو  البته رضایا بعد از تهی(فیلمهای کنسرت تهی بزودی) اومد فیلمها با کیفیت خیلی بالایی هستش براتون هر کدوم از اجراها تیکه تیکه کردم و اینکه میتونید کل اجرا رضایا رو در یک فیلم کامل دربافت کنید که هم اجراست و هم صحبت میان برنامه پیشنهاد میکنم حتما بگیرید.


13Bedar Concert inDubai - Backstage Pics

عکسهای Backstage  کنسرت بزرگ و استثنایی 13 بدر در دبی با حضور ستارگان بزرگ حسین تهی . رضایا . شهرام شب پره و ...  یه شب  بیاد ماندنی  بود تهیه و اجرا کنسرت توسط بکس BBC Persian (بهزاد بلور)  بود و عکسها تهیه شده از حسین تهی . رضایا و فرشاد رپفا پیشنهاد میکنم حتما ببینید  و نکته مهم اینکه بچه ها فوق العاده بودن ترکوندن



Save Target As

Download


DownloadPage

To MaLe MaN BooDi ViDeO-ReZaYa & ArMin 2@fm

سلام به همه ی دوستای گلم.خوبید؟چه خبر؟  

بنا به درخواست یکی از عزیزان کلیپ زیبای تو مال من بودی از امیر رضایا و آرمین۲afm 

 

 


DoWnlouD


        ی

Hossein Mokhteh Ft Ali Pishtaz & Mani Live - Hala Vay Vay


آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد از حسین مخته با همراهی علی پیشتاز و مانی لایو بنام حالا وای وای پیشنهاد میکنم از دست ندید  عیدی بچه ها به شما دوستان





Save Target As

Download

سال نو مبارک!!!

سلام به همگی دوستای گلم



سال نو مبارک




امیدوارم سال خوبی داشته باشید و سالی سرشار از موفقیت رو برای شما آرزو میکنم.