ToHi Live in Dubai 18 Dec

فیلم کنسرت بترکون حسین تهی در دبی(18 دسامبر)  که بسیار زیبا و دیدنیست با بک وکال (فرشاد رپفا) که جا داره  اینجا از حسین تهی و امیر شجاعی تشکر کنم این موقعیت بزرگ در اختیار من قرار دادن و اینکه  آهنگ راست میگن رو با شروین اجرا شد که حسین تهی لباس کارگری همونی که در کلیپ خانوم خوشگله  پوشیده بود + عکسهای کنسرت  پیشنهاد میکنم ببینید + سایت اختصاصی تهی در حال ساخت www.HToHi.Com بزودی با طراحی فوق العاده در دسترس خواهد



جا داره  به بچه ها (حسین تهی و  گروه TM BAX و شروین) تبریک بگم واقعا از دیگر خواننده ها مثل آرش و شادمهر  چیزی کمتر نداشتند و حتی کنسرت رو اداره می کردن.


Rezaya Ft. agha! Mahshad - Hamdam ~ Music Video

پس از وقفه ای طولانی موزیک ویدیو جدید و بسیار زیبای رضایـــــا و مهشــــاد بنام همدم در مورد این ویدیو قبلاً زیاد صحبت شده واقعاً خیلی خوب کار شده همونطور که گفته شد تو تدوین این کلیپ خودم (رضا مدانلو) هم همکاری داشتم و خارج از اون بحث تدوینش رو برای رپفـــــا هم اوّلین بار در سراسر اینترنت به صورت حرفه ای خودم انجام دادم که تفاوت رو واقعاً خودتون میتونید حس کنید. سر فیلمبرداری و تدوین این ویدیو مشکلات خیلی زیادی بودش واقعاً که نیازی به گفتنش نیست امّا واقعاً با شرایط بدی که وجود اومد بهترین کار ممکنه تولید شد و امیدوارم لذت ببرید. من چون پروژه رو سیستم خودم Export شده براتون با کیفیت DVD و مناسب ترین حجم ممکن (MPEG-2 High Quality 6000 KBPS) برای اوّلین بار در اینترنت یک ویدیو به صورت DVD اصل هم لینک کردیم که امیدواریم لذت ببرید با حجم 118 مگابایت + 3 کیفیت متفاوت دیگر (MPEG-1 For VCD, WMV 709 Kbps, Mobile 3GP)


Direct Downloads

InDirect Downloads from zSHARE.net
Click Here ~ Download DVD Quality (MPG) ~>  115.91 MB

Click Here ~ Download Mobile Quality (3GP) ~> 5.76 MB


وبسایت رسمی امیر رضاـی عزیز بالاخره به صورت فول ورژن راه اندازی شد. به یاد دارم لینک های غیر واقعی زیادی در یاهو 360، آیدی های تقلبی زیادی در مسنجر, وبلاگ، سایت و لینک های بسیاری همیشه با نام رضایـــــا ساخته میشد که موجب سوء استفاده های فراوانی از اسم رضایـــــا امیر رضا چند ماه پیش (دقیقاً چند مدّتیقبل از کنسرت دوبی) تصمیم گرفتیم وبسایت رسمیش رو طراحی و راه اندازی کنیم. که تقریباً وبسایت با آدرس www.RezayaMusic.ir رضایـــــا هم خواهید دید.) با تگ Coming Soon از همان موقع قابل دسترسی بود و مشکلاتی هم براش وجود داشت که جا داره از همینجا از همه عزیزانی که شکیبا بودند تا به امروز کمال تشکر رو داشته باشم.
همیشه شد. با توجه به دلایل ذکر شده و ملزم بودن داشتن وبسایت شخصی برای خواننده ای محبوب در این سطح در کشور با (آدرسی که از این پس زیر تمام موزیک ویدیو های

به هر حال وبسایت راه اندازی شده و شما میتونید از محتویاتش که صرفاً مربوط به شخص امیر رضا تاری (ملقب به رضایـــــا) هستش استفاده کنید، کاملاً توجه کنید که فقط و فقط تنها راه ارتباطی معتبر در سطح اینترنت همین آدرس و آدرس هایی که در بخش Contact وبسایت Link شدند هستند. سورپرایز های زیادی این وبسایت براتون مطمئناً خواهد داشت که پیشنهاد میکنم حتماً ببینید و پیشاپیش امیدوارم بپسندید.



Tohi Interview With IPN

مصاحبه بسیاررررر داغ از حسین تهی با شبکه جهانی IPN برنامه آقای شیری که خیلی فوق العادست پیشنهاد میکنم حتما بگیرید این مصاحبرو خلاصه مصاحبه صحبت در مورد 2 کنسرت اخیر در دبی و ساخت آهنگ و کلیپ فوق العاده کیلید و خانوم خوشگله  + کارهای آینده که قرار انجام بده  و مژده های فراوان  که حتما ببینید خودتون + کلیپ با مارک ..... پخش میشه که بازم افتخاری دوباره و جای تشکر فراوان داره از حسین تهیفری استایل آهنگ آقا جون به صورت کامل که پارسال حسین تهی بصورت اختصاصی به مناسبت ایام محرم برای سایت ما اجرا کرد که دوست بسیار خوبم یاشار رپفا هم در اون حضور داره + آهنگ و رمیکس آقا جون به دلیل درخواست فراوان پیشنهاد میکنم از دست ندید. +

SasyMankan & Radin Band - Ninashnas

عکسهای پشت صحنه کلیپ جدید و فوق العاده بترکون نیناشناس از ساسی مانکن و گروه رادین که یکی از کلیپهای پر هزینست تنظیم این کار هم مثل همیشه با امیر مسعود بوده پیشنهاد میکنم حتما ببینید



Armin 2afm live in london

فیلم اجرای آرمین 2Afm در کنسرت لندن که به تنهایی ترکونده نیازی به تعریف نداره با کیفیت بالا





Save Target As

Part 1

Part2


4Shared ! Go 2 Page


Part1-click go 2 page

Part2-click-go2 page

Dubai 18 Dec Concert Pics Part3

سلام به همگی.



فرا رسیدن ماه محرم رو به همه ی شما عزیزان تسلیت میگم.

اینم پارت 3 عکسهای کنسرت 18 دسامبر دبی  که ایندفعه عکسهای دوربین حرفه ای خود کنسرت هستش واقعا زیباست پیشنهاد میکنم حتما ببینید شب بیاد ماندنی بود (حسین تهی . TM BAX . شروین . آرش و شادمهر)




کنسرت بزرگی در تاریخ 31 دسامبر توسط TM BAX به مناسبت سال جدید میلادی بازم در شهر StocKholm  کشور Sweden برگزار خواهد شد.


Save Target As

Download

arash , tohi , farshad rapfa , tm bax , shadmehr live in dubai

عکس های داغ کنسرت 18 دسامبر با حضور شادمهر عقیلی ، آرش ، TM BAX ، حسین تهی
 و شروین که در سالن تنیس دبی با شکوه اجرا شد.
از عکسها لذت ببرید فیلمها تا چند روز دیگر ...
آرمین 2afm خودش به کنسرت نرفت و فریناز و کاوه یغمایی به دلیل مشکلات پاسپورت این کنسرت را از دست دادند.






Save Target As

Download ALL in ZIP


4shared go 2 page

DownloadPage

Tohi Pics In 18 DEc

اینم از عکسهای توپ حسین تهی از کنسرت 18 دسامبر (با همراهی آرش . شادمهر عقیلی . TM BAX و شروین ) که خودم ازش گرفتم حسین واقعا ترکوند برنامرو و یکی از بهترین اجراها بود  و مردم سوپرایز شدن چون  حسین اولین آهنگشو با لباس کارگری که تو کلیپ (خانوم خوشگله) که پشت لباس با فارسی نوشته بود حسین تهی و 6هزار نفر مردم  شوک  شده بودن حسینم گفت ببخشید من اینجوری اومدم سر ساختمون بودم یهو به من زنگ زدن گفتن کنسرت داری و آهنگهای بعدیش با تریپ عادیش اومد عکسهارو ببینید متوجه میشید