خبر های داغ داغ

عیدی ساسی مانکن به طرفدارانش به مناسبت سال 1388 یه ترک استثنایی فول فان به اسم (موشول اینا کوشن؟) هست که آخر اسفند یرای اولین بار پخش میشود. ساسی برای تمام بازدیدکنندگان آرزو موفقیت کرد و سال خوبی را براتون آرزو کرد


بزودی آهنگ جدید و فوق العاده بیداد و اشراق با همراهی آرشام که بینظیر هستش و نتکه جالب اینکه باز شاهد همکاری موفق آمیز بیداد و اشراق خواهیم بود

به زودی 2 کار جدید و فوق العاده از رضایا یکی به همراهی فاماس به نام "..؟؟!" سورپرایز هست. که بسیار غمگین هست و یه کار مشترک 4 نفره که یه کار ریتمیک و Funk هستش به نام "..؟" تا قبل از بهار 88 منتظر باشید.

افتخار دیگر: کنسرت بمب بزرگ 15.000 نفری حسین تهی با همراهی ستار . سعید شایسته و آرش تباء در 4 شنبه سوری(17 مارچ) در دبی و همینطور کنسرت حسین تهی در 20 مارچ(اول فروردین) در مالزی با همراهی  A.B.Z(پوستر)


برای اولین بار در دبی جشن بزرگ و قدیمی 4شنبه سوری  بصورت با شکوهی برگزار خواهد شد با حضور هنرمندان و خوانندگان بزرگ ایرانی و آتش بازی(پوستر)
برای دیدن جزییات برنامه این شب بزرگ بر روی پوستر کلیک کنید و برای تهیه بلیط بشتابید.(00971502277020)
نظرات 1 + ارسال نظر
گروه اکسیر یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 10:41 http://www.ex1r.com

با سلام.

وبلاگ جالب و پرمحتواییی دارید . تبریک میگم . خوشحال میشیم از وبسایت ما هم دیدن کنید.

ما در وبسایت خود با برنامه های نظیر اسپمر رایگان رومها ، اموزش تخصصی هک ایدی و سایت ، سورسهای کمیاب و درخواستی شما ، مقالات جالب و ... منتظر شما هستیم.

موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد