آمار آلبوم جدید رضایا

سلام به همگی!


امروز براتون یه سری آمار از آلبوم جدید رضایا آوردم...بر خلاف چیزی که قبلا گفتم این آلبوم از شرکت آونگ نمیاد!ولی با این وجود مثل اینکه خیلی توپ شده!

این آلبوم تا سه ماه دیگه میاد بیرون٬ ۱۲ تا track داره...که 8 تا از این آهنگا تا الان آماده شدن...بیشتر آهنگ های این آلبوم  trance و light هستن و دو تا آهنگ شاد داره که میگن خیلی باحال شده و حسابی میترکونن! قراره همزمان با بیرون اومدن آلبوم سه تا کار که کلیپ شده هم از تلویزیون پخش بشه!!!چه میکنه این رضایاااااا....

یه خبر دیگه هم دارم...مثل اینکه قراره بچه ها برای تعطیلات عید تو دبی کنسرت داشته باشد...البته فعلا تا این حد میدونم...جزئیات کار رو بعدا بهتون میگم!

راستی...امروز تو یکی از وبلاگ ها خوندم که انگار یه مجله ای تو ایران عکس امیر رو زده و گفته که دستگیر شده!از همین جا به همه ی بچه ها میگم که اصلا جای نگرانی نیست...امیر چند هفته پیش برای همیشه رفت دبی و فکر نکنم دیگه قصد برگشتن داشته باشه...(البته بیشترتون حتما این رو میدونین)

تنها چیزی که میتونم بگم خیلی خیلی جای تاسف داره که اینجور آدما مجبور میشن با وجود عشقی که به کشورشون دارن بذارن و برن...

نظرات 2 + ارسال نظر
فرزانه سه‌شنبه 20 اسفند 1387 ساعت 18:34 http://www.xafrax.blogfa.com

سلام!مر۳۰!منم این کارو می‌کنم...
را۳۰ شماره‌ی امیررضایا رو هم میتونی بزاری من ۵ تا خطشو دارم ولی یا خاموشه یا یکی دیگه بر میداره!
یه سوال:به این که امیر رفته دوبی اطمینان داری؟!

صددرصد

معصومه = ارمین سه‌شنبه 20 اسفند 1387 ساعت 18:38 http://www.3tike.blogfa.com

سلام اگه دوست داشتین ما رو با اسم رپرای ایرونی ( مجید و محمد ) بلینکید بعد بیاین تو وب بگید که شما رو با چه اسمی بلینکیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد