Rezaya Ft. agha! Mahshad - Hamdam ~ Music Video

پس از وقفه ای طولانی موزیک ویدیو جدید و بسیار زیبای رضایـــــا و مهشــــاد بنام همدم در مورد این ویدیو قبلاً زیاد صحبت شده واقعاً خیلی خوب کار شده همونطور که گفته شد تو تدوین این کلیپ خودم (رضا مدانلو) هم همکاری داشتم و خارج از اون بحث تدوینش رو برای رپفـــــا هم اوّلین بار در سراسر اینترنت به صورت حرفه ای خودم انجام دادم که تفاوت رو واقعاً خودتون میتونید حس کنید. سر فیلمبرداری و تدوین این ویدیو مشکلات خیلی زیادی بودش واقعاً که نیازی به گفتنش نیست امّا واقعاً با شرایط بدی که وجود اومد بهترین کار ممکنه تولید شد و امیدوارم لذت ببرید. من چون پروژه رو سیستم خودم Export شده براتون با کیفیت DVD و مناسب ترین حجم ممکن (MPEG-2 High Quality 6000 KBPS) برای اوّلین بار در اینترنت یک ویدیو به صورت DVD اصل هم لینک کردیم که امیدواریم لذت ببرید با حجم 118 مگابایت + 3 کیفیت متفاوت دیگر (MPEG-1 For VCD, WMV 709 Kbps, Mobile 3GP)


Direct Downloads

InDirect Downloads from zSHARE.net
Click Here ~ Download DVD Quality (MPG) ~>  115.91 MB

Click Here ~ Download Mobile Quality (3GP) ~> 5.76 MB


وبسایت رسمی امیر رضاـی عزیز بالاخره به صورت فول ورژن راه اندازی شد. به یاد دارم لینک های غیر واقعی زیادی در یاهو 360، آیدی های تقلبی زیادی در مسنجر, وبلاگ، سایت و لینک های بسیاری همیشه با نام رضایـــــا ساخته میشد که موجب سوء استفاده های فراوانی از اسم رضایـــــا امیر رضا چند ماه پیش (دقیقاً چند مدّتیقبل از کنسرت دوبی) تصمیم گرفتیم وبسایت رسمیش رو طراحی و راه اندازی کنیم. که تقریباً وبسایت با آدرس www.RezayaMusic.ir رضایـــــا هم خواهید دید.) با تگ Coming Soon از همان موقع قابل دسترسی بود و مشکلاتی هم براش وجود داشت که جا داره از همینجا از همه عزیزانی که شکیبا بودند تا به امروز کمال تشکر رو داشته باشم.
همیشه شد. با توجه به دلایل ذکر شده و ملزم بودن داشتن وبسایت شخصی برای خواننده ای محبوب در این سطح در کشور با (آدرسی که از این پس زیر تمام موزیک ویدیو های

به هر حال وبسایت راه اندازی شده و شما میتونید از محتویاتش که صرفاً مربوط به شخص امیر رضا تاری (ملقب به رضایـــــا) هستش استفاده کنید، کاملاً توجه کنید که فقط و فقط تنها راه ارتباطی معتبر در سطح اینترنت همین آدرس و آدرس هایی که در بخش Contact وبسایت Link شدند هستند. سورپرایز های زیادی این وبسایت براتون مطمئناً خواهد داشت که پیشنهاد میکنم حتماً ببینید و پیشاپیش امیدوارم بپسندید.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد