Rezaya Ft Mehran Masti - Bahoone

آهنگ جدید و بدون شک خاطره ساز از رضایـــــا و مهران مستـــی به نام بهونه
این آهنگ رو رضایـــــا از پارسال قرار بود اجرا کنه که به دلایل مختلف تا الان به تاخیر افتاد و خیلی مسائل پشت اینکار بود چون یه کار فوق العاده هست و براش کلّی مشتری بود که هیچکدوم رو رضایا قبول نکرد واقعاً.
که سر انجام هم تصمیم گرفت با مهران مستـــی اینکار رو اجرا کنه.
 چندتا Free Style از این آهنگ هم از رضایـــــا و آرمین 2AFM دست به دست پخش هم شده بود که واقعاً هرکی برخورد میکرد سؤال میکردن که این آهنگ کی بیرون میآد.
فقط هرچی بگم کم گفتم چون واقعاً مدّت هاست که شعرش ورد زبون خودم هست، و از نظر شخصی من واقعاً میتونه یکی از بهترین کارهای امسال باشه که تنظیمش رو هم نیما علّامه انجام داده.. چند شب پیش هم که با رضا صحبت میکردم بهم گفت سر Location کلیپ بودند و فیلمبرداری کلیپ انجام شد و بزودی بیرون میآد, به زودی منتظر چندین و چند Music Video فوق العاده از رضایـــــا باشید که یکی از اونها رو فعلاً سورپرایزتون میکنم که Video آهنگ زیبای به تو عادت کرده بودم هستش با کارگردانی سپهر وکیلی، خیلی بزودی!! البته + چند موزیک قوی.



Save Target As

Download



4Shared ~ Go 2 Page

DownloadPage
نظرات 1 + ارسال نظر
baharan جمعه 8 آذر 1387 ساعت 00:23

man nemikham rezaya bere

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد