رضایا داره ازدواج میکنه و از ایران میره!!!

یه خبر کاملا ضروری و خیلی خیلی خیلی مهم برای شما دارم!

رضایا داره ازدواج میکنه و از ایران میره!!!


میدونم با گفتن همین یه جمله کلی تلفات داشتیم!این خبر همین الان به دست من رسید و من کاملا از بابتش مطمئنم...یه مدت پیش یکی از بچه ها این سوال رو ازم پرسید!اون موقع من از حرفش خندم گرفت!ولی الان دارم میگم که گل گفتی!!!

 

امیر قصد داره که با نازنین ازدواج کنه!نازنین همراه با خانوادش رفته بود کنسرت امیر تو دبی!و اونجا وقتی دید که همه دارن خودشونو واسه امیر میکشن دیگه دید وقتشه و دل امیر رو یه جور قاپید که دیگه این آقا امیر از عشق نازنین به جنون رسید و تصمیم گرفت که تو ۲۲ سالگی ازدواج کنه.


من به مسئله ی ازدواج امیر کاری ندارم!مبارکت باشه آقا امیر...به هر حال من خوشحال میشم از اینکه سر و سامون بگیری...ولی

از اینکه داری از ایران  میری ناراحت میشم!


البته من به هیج وجه نمیخوام امیر رو به خاطر این کارش سرزنش کنم!به هر حال اون بیچاره هم حق داره!آخه اگه تو ایران بمونه تا آخر عمرش باید درجا بزنه!با اینکه از این خبر ناخواسته ناراحت میشم ولی امیدوارم:



هر کجای دنیا که هستی موفق باشی آقا امیر!



البته هنوز کاملا مطمئن نیستم چون هنوز امیر نگفته که حقیقت داره!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 9 مهر 1387 ساعت 00:41

با شنیدن این خبر ۱۰ سال از عمرم کم شود .من عاشق امیررضام جونمم براش فدا میکنم اما چرا باید از ایران بره ؟ خوب نازنین بیاد ایران هگه امیررضا رو دوست داره بیاد و برای همیشه ایران زندگی کنه .
رضایا خواهش میکنم از ایران نرو و تا اخر عمرت برای مردم کشور خودت خدمت کن .
{از طرف همه ی طرفدارای رضایا به خصوص مردم لاهیجان.

غزل یکشنبه 14 مهر 1387 ساعت 14:28

رضایا باید از ایران بره.اینجا پیشرفت نمیکنه.باید بره.با این که با تمام وجود عاشقشم ولی موافق رفتنشم.براش از ته ته ته ته ته ته.....................قلبم آرزو میکنم که همیشه هر جا که هست هر جا که رفت موفق باشه.امیییییییییییییییییییر جونم خیلی دوست دارم.قد تموم آسمون.

سمیرا یکشنبه 26 آبان 1387 ساعت 20:44 http://رضا یا

رضا یا به گوسم گه میخوای بری قبل از رفتن بیا گوسمو بخور

نیلوفر پنج‌شنبه 24 بهمن 1387 ساعت 15:32

نه بابا کی میگه نازنین رفته و العان شیرین دوست رضایا
هست. رضایا هم می خواهد که باشیرین عروسی کنه.

مژگان شنبه 24 اسفند 1387 ساعت 12:41

با اینکه از شنیدن این خبر خیلی جا خردم ولی خوشحالم که امیر عزیزم به عشقش رسید امیدوارم که خوشبخت بشی و بدون که شیرازیا خیلی دوست دارن مخصوصا خودم

pardis panter دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 16:06

ببخشید شیرین دیگه کیه؟؟؟؟ جی اف جدید امیره؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد